Long time no see

Har vart sämst på att uppdatera nu igen. Men whattahekk, vem bryr sig?
Det har inte hänt så mycket förutom att jag & Josie gjorde om i replokalen, mest i andra rummet som är "chillrummet". Blev galet snyggt och lyckat, och vi fick väldigt positiva reaktioner från både Kenzo och Markus, resten av bandet har nog inte sett det.

Fyllde år i onsdags, hela 19 år. Det var inget speciellt.

Vårdcentralen i torsdags, pga depressionen. Doktorn tyckte dock bara att det är en del av livet, nej doktor, det är inte okej att må såhär. Fick tabletter mot ångest och sömnproblem, men dom är även effektiva mot klåda och nässelfeber, skitbra ju. Ska iallafall tillbaka dit och prata med en "expert" om en vecka. Och återbesök hos doktorn i mitten av december för att se hur vi ska gå vidare med det här. Varför behöver ni veta det här? Det behöver ni inte, jag har bara inget annat att säga.

Gick hem tidigare från skolan idag, gråten satt i halsen och tabletterna verkade nog fortfarande, var nära på att somna stående flera gånger.
Ikväll blir det lugnt. Skulle följt med Pappa & Noi för & käka ute med deras vänner, men pallade inte. Ville hellre repa eller bara hänga med bandet, men markus skulle tydligen till landet...& josefin skulle tydligen tvätta och var sjuk...axel kunde inte för han är axel.

Så Idol får underhålla mig ikväll. Och kaffe, cigg & atarax.

Så, då var bloggpausen slut.


response
posted by: Ida :)

Gud vad jag vill ha rött hår igen. Hade det förra året, men jag passade inte i det just då... Gud vad jag älskar din hårfärg.

Och älskar din blogg.

Kram :)

2009-11-08 @ 00:13:31
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0