meet my gay-husband

Kollar "I now pronounce you chuck and larry". Den är roligare än vad jag minns, tummen upp.

Ni suger förövrigt på att kommentera. How come?
Jag ska bli roligare. Ska försöka komma med mer bilder där inte jag själv är huvudmotivet, det kanske kan rycka upp bloggen lite. Har bara väldigt lite inspiration nowdays.
Men det kommer hörrni!

Men då förväntar jag mig kommentarer, take one for the team liksom.

Så, vad vill ni se mer av? Kommentera röven av er nu. Annars jävlar må jag säga.



response
posted by: Ida

Njaa, vill gärna ha häcken kvar ^^

Jo!, det skulle va askul med ett videoinlägg. Det behöver inte vara särskilt långt eller så, men det är väldigt kul att veta hur en persons röst låter. Då kan man typ leva sig in i inläggen. Ok... lite flumz... Angående inlägget under, skulle varit jättekul att ha dej i ett band. Tyvärr har jag inget och vet heller inte om någon söker en jättesöt sångerska ;) Stör mig på att jag inte kan hjälpa till...

Ha annars en jättebra vecka och hoppas att du kryar på dej och inte blir sjuk igen! Stora kramar!! :D <3

2009-11-16 @ 00:39:19
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/
posted by: Ida

Åh, jag skule ockaå vilja veta vad gaussian blur är? Är det typ en effekt i photoshop, låter som något sånt. Och om det är det kan du inte visa hur det ser ut, om du har möjlighet till det ^^

du snakcar lixom im det ibland och... Ja, vi som inte fattar,... förstår inte..

Kram.. (trött)

2009-11-16 @ 00:41:46
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0