oh boy, you better be careful

bajsbajsbajs. Oaktiv brud. Hade praktik igår så var totally slutkörd när jag kom hem!
Har bara vart i skolan idag, men senare ikväll blir det bio & självklart är filmen New Moon! Åh så jag har längtat! Sällskapet blir Erica, Erica & Andrea tror jag. Det blir naaajs.

Min käre far har rest till Holland nu, & blir kvar där tills fredag, tillbaka nästa måndag och så upprepas den visan i ett halvår. Dvs, han har fått jobb som projektledare för ABB, dom ska lägga en kabel (hahahaha) mellan Holland & England så pappa ser vi inte mycket av den närmsta framtiden. Fråga mig inte varför ni skulle veta det här..

Pappa har skänkt mig pengar till ett gymkort, tummen upp för det! Satan i gatan vad snygg jag kommer vara om några månader! WOOH.

Tröstshoppade även lite igår, online. Så, dessa snygga grejer är påväg hem till mig!


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0