running the clocks

Det här var det bästa jag kunde komma med, inte så mycket fejs över det hela men där ser ni iallafall min nya favvotröja, fick den i b-day present av Noi. Så crazyass snygg!

Har tittat klart på Patrik 1,5 nu, åh den är så jävla underbart bra alltså. Fällde en liten tår där mot slutet.

Idag känner jag mig förövrigt gladare än igår. Fick happypills av josie & jag tror dom börjar verka nu, och nej, det är inte knark så då kan vi skippa såna frågor.

Känner mig dessutom snygg just nu. Jävligt snygg. Och smal. Men det är kläderna, för jag vet att jag inte är smal på riktigt. Det är bara i min fantasi, min underbara fantasi.<3

 

Och för att tillägga ännu en grej, så är jag ledig imorrn wich is awesome! Jag som faktiskt hade tänkt gå till skolan imorrn trots halsont & tandvärk, men det behöver jag inte. Ska däremot upp vid nio för att ligga och vakna till nyhetsmorgon, haha.

 


response
posted by: modemix :)

sov gott :*

2009-11-12 @ 00:45:56
blog/website: http://modemix.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0