saturday

Hey you.
Hann inte uppdatera något igår så det får bli nu!

På morgonen igår stog jag på gymnasiemässan & representerade frisörlinjen med Erica, Ida & Joulie.
Det var inte det roligaste jag gjort, men tiden gick fort. När vi skulle till skolan sen så kom självaste Desiree Nilsson, mer känd som fjortisdessie, fram & frågade ifall jag hade en cigg & bjuda på. Hon fick en & ville ge mig pengar, men nej tack gullet. Host.
Frisörlektionen flöt på & vi fick sluta en timme tidigare då vi bara var nio stycken på lektionen.
Kvällen bjöd på party. Var på Harry B James med J & massa annat folk vi träffade på där. Det var väldans kul, bara det att jag fick en vakt på mig så fort jag typ slappnade av & blundade. Hon trodde jag sov, men det gjorde jag definitivt inte. Punkt slut.
Vid stängningsdags åkte vi hem & somnade jävligt gött.

Idag vaknade jag hos J & vi började morgonen med att vräka i oss lite pizza & cola. Haha. Sen kikade vi på massa avsnitt av Hem till Midgård. Blev lite kaffe & lite cigg.
Runt tre åkte vi in till stan för att fixa lite saker & sen kom vi på att Winter Jam var idag, så då åkte vi dit & kollade lite. I tre timmar närmare bestämt. R kom efter ett tag & joinade. Det var kallt som satan men som tur var hittade vi ett tält med en soffa & massa filtar, plus fem TVapparater som visade en trailer. EN trailer, på EN film. Om och om igen, haha. Men det var trevlans!
Vid sextiden bestämde vi oss för att röra oss hemåt. Vid tcentralen blev jag lämnad då grabbarna skulle kolla lite i stan. So off i went.

Ligger hemma i sängen nu, fryser. Dricker kaffe & väntar på att Beck ska börja.
& jag måste bara få säga att jag är så glad just nu. Så himla glad. & jag hoppas på det här.♥

Ska hinna med en cigg nu innan filmen börjar. cheers!

response
posted by: S A N D R A T J U L I N S

Letar ni efter en blogg att läsa, en som sticker ut?

I min blogg skriver jag om hur det är att vara dotter till en narkoman, om sveken,misshandeln,förnedringen, som min familj har fått gå igenom.

http://sandratjulins.blogg.se

2009-11-21 @ 23:56:08
blog/website: http://sandratjulins.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0