she's a crackhoe

Howdi peeps.
Har så sjukt tråkigt att jag inte ens har haft lust att blogga, jag har inget nödvändigt att säga för fem öre, haha.
Har iallafall vart i skolan idag, tummen upp för det!
Redovisade om våra årtals-arbeten, som jag knåpade ihop igår & det blev sämst. Men nu ska vi skriva ihop alla olika kategorier vi har skrivit om så ska göra det väldigt mycket bättre den här gången.
Sen var det lunch, strömavbrott & ytterligare en frisörlektion. Vi fick prova på att föna vågor. Skittråkigt.

Hemma har jag vart i några timmar nu & har inte fått något vettigt gjort. Det första jag tänkte när jag kom hem var att jag skulle plocka i rummet, speciellt här på skrivbordet där det ser ut som fan, men inte sjutton har jag gjort det.
next thing to to, kanske?

Är svinhungrig också. Men det gör inget.

Ni ser, har verkligen inget att säga så lika bra att avsluta detta inlägg här & nu. Lite bilder slänger vi in också.

Den första är simba, eller simpa om man hellre vill uttala det så. Han är söt. Tvättar sig i en väldigt märklig position, men han gillar't.
& nästa bild är ju inte så svårt att gissa vad motivet är.




response
posted by: Sandra

Upp med det glada humöret kvinna:( <3

2009-11-19 @ 12:47:42
blog/website: http://fakeyoursmile.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0