sunday

Godmorrn är kanske inte rätt ord pga tiden, men så rätt för mig.
Vaknade för en halvtimme sen, pigg & glad. Har vaknat typ tre gånger mellan åtta och halv ett och vart skitpigg och velat gå upp, men det har vart för tidigt.
Kunde inte sova när jag vaknade sista gången pga att grannen stönade hej vilt. Låg och hade mordtankar om henne. Blev lite rädd för mig själv där ett tag faktiskt.

Igår hängde jag i repan med Josie & Kenzo, vi skapade lite konst och rökte, sen sov jag. Blev väckt när dom ansåg att det var dags att åka hem så då blev det så.
Hände läskigaste grejen ever i väntan på tunnelbanan vid gamla stan; jag och josefin hade precis tagit en cigg och stog och väntade på tuben, helt plötsligt känner jag mig yr och spyfärdig, lutar mig mot någonting och sätter händerna för ansiktet, när jag väl tittar upp igen så snurrar allt och jag ser att josefin pratar med mig men jag hör väldigt, väldigt lite. Det kändes ungefär som när man lägger på gaussian blur på en bild i PS, haha. Jag blir helt svag och börjar kallsvettas, och när vi ska gå in på tunnelbanan kändes det som att jag kunde falla ihop när som helst. Det lugnar sig när vi sitter ner. Jag frågar josefin; "hör du också det där bruset?" "Nej....?", "Är det någon som har musik på? i hörlurar?" "Neej........???". Nej, då brusade det svinhögt i öronen också. Det känns som en evighet mellan gamla stan och gullmarsplan och jag kände mig även helt lost. När vi kliver av i gullmars så mår jag helt normalt igen, då hade jag endast huvudvärk och jag var mör i hela kroppen, ungefär så som när man har kämpat igenom sig ett stenhårt träningspass.
Har ingen aning om vad det berodde på men misstänker att det kanske var tabletterna. Tog en antarax i repan, men det har aldrig hänt förut och man ska inte få några såna biverkningar. Hade iofs inte käkat annat än socker den dagen såå..... Scary as hell var det iallafall och jag hade en jävla tur att Josefin var med mig!

Där har ni min lördagskväll.
Ikväll blire rep, ska bli skitkul. Har inte repat på två veckor, missade förra repet. Hoppas jag fortfarande kan sjunga, haha.. Ska skrika lite idag också så jag får såndär sexigt hes röst jag har haft ett tag nu, men det har försvunnit. Buhu.

Nu; kaffe & cigg.





response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0