a day late

Gårdagen spenderades med Josefin, då jag var ledig. Vi gjorde ett försök till att vara lite kulturella på kulturhuset men det enda spännande som hände var att vi såg Tsatsiki sitta i caféet med en brud....WOW tänker ni nu.... Nej, inte jag heller. Stackarn, han kommer nog alltid bli känd som Tsatsiki för svenska folket. Det är ju det han heter liksom. Tänkte gå fram och höra ifall morsan fortfarande var tillsammans med polisen, eller ifall han hade fiskat nå mer bläckfisk med sin farsa i Grekland, men... nää....
Resten av dagen spenderades med kaffe & käk hos mig.

Idag vare plugget. Frisör först med färgning. Jag tvättade håret med en färgbomb och numera är håret lila, hihi. Galet fräsigt.
Sen vare gympa. OCH JAG VAR DÄR! Och jävligt aktiv på volleybollen som stog på schemat. Jag kan stolt meddela att jag har vart på varje lektion denna vecka. Fyfan va grym jag är.

Dessutom vägde jag mig för en stund sen, alltid lika rädd, men hör och häpna; fem kilo har jag gått ner sen typ förra tisdagen! Så jävla härligt. Så nu äre ca. 20 kilo jag har gått ner sen början av sommaren.

Ikväll kommer nog Markus hit.
Imorrn blire fest.
Söndag bjuder på något alldeles extra. Men det tar vi då, beroende på hur det går. Jävligt spända är jag och Josefin iallafall!


response
posted by: Malin

Jag älskar ditt hår! Mysig blogg.

2009-10-19 @ 19:37:49
blog/website: http://freebirdnow.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0