are you gonna be my girl?

Har käkat och lite sånt nu. La mig och läste lite i Eclipse men det gick mer än segt.
Har tappat läsförmågan känns det som.
Men nu sitter jag iallafall och sjunger med i låtarna vi ska repa in nästa gång. Vi har bara kört två låtar nu som blir bättre och bättre men som kan bli ännu bättre. Ska även ta med lite låtförslag på torsdag då vi ska komma överens om en eller två nya låtar vi ska repa in, jag röstar på Kings Of Leon. Haha.
Så det blir najs. Nu ska jag sitta här, ensam, i mitt rum och sjunga. Slå den ni!


response
posted by: Malin

sv: du råkar inte bo i Älvsjö? Känns som att jag känner igen dig på något sätt. ;o

2009-10-20 @ 20:56:43
blog/website: http://freebirdnow.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0