coffee and cigarettes

Goodmorning assfaces.
Vaknade för 20 minuter sen, japp. Halv tre. Skönt att sova så länge man vill den här veckan. Tummen upp för lov.
Egentligen ville jag inte gå upp men tänkte att, om jag inte går upp kommer jag inte kunna somna ikväll. Och det har blivit min värsta mardröm, att inte kunna somna. Anywhooooo......

Ska hämta ut ett paket idag, får ju massa gratisgrejer såhär via bloggen! Älskar att vara känd!
Nej, det är nog bara färgbomben jag beställde för en vecka sen, själv, som jag betalar, själv.
Men jag är glad ändå för nu blir mitt hår fire red! awesome.

Det var planerna för idag. Ska köpa cigg i samma veva, woho....

Well, skriver senare när jag har vaknat och eventuellt har något att säga.

Nu; kaffe & cigg.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0