Goddagens

Orkade inte skriva något igår, orkade helt enkelt inte. Är helt slutkörd varje dag, så fort jag kommer hem. Men det är så otroligt skönt eftersom jag alltid hade massa överskottsenergi för några månader sen.
Vi gjorde fransförlängning i skolan igår, väldans spännande men jobbigt och svårt! Det är värsta pillergörat, och jag som är så jäkla skakis nowdays hade lite problem med det i början, haha.
Har försökt ta en bra bild på fransarna men det vill inte bli bra, får se om jag pallar fixa det senare.
Fikade dubbelt upp igår, först med Josefin i gamla stan och sen med Josefin och Pat här i parken hos mig, det var mysipysigt.

Idag då, hade föreläsning med en tjej från Revlon, ett hårfärg- och produktmärke osv, det var väldigt intressant! Börjar verkligen hajja det där med färg nu, haha.
Senare hade vi frisör, sax&kam, mindre kul.
Är hemma nu och har hicka, HATAR ATT HA HICKA!!!!! :(
Ska ta mitt kaffe och sätta mig på balkongen en stund, ifall solen vill dyka upp igen dvs.

Skriver nog senare, och det kanske jag lovar och håller den här gången, haha.

igår


response
posted by: Sandra

You're HAWT! haha :D

2009-10-08 @ 11:06:16
blog/website: http://fakeyoursmile.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0