Kanske på tiden..

..att uppdatera bloggen lite?
Jag har verkligen, verkligen inte orkat blogga. Har kommit hem från skolan och stan rätt sent och var helt sjukt slut och knappt orkat sitta vid datorn, eller så har jag umgåtts med Markus. Så tid för bloggning har det inte vart!
Men nu tänkte jag att jag faktiskt kan ta tummen ur röven och skriva lite!
Mycket har hänt, eller inte så jävla mycket faktiskt. I måndags träffades jag och Josefin och tog en kaffe och pratade igenom väldigt mycket. Vi gjorde ju slut som vänner för ett tag sen men spontanträffades då efter att han smsat lite. Det var väldigt skönt må jag säga, men man kunde nästan lista ut att vi skulle get back together again! Haha..
Vi fikade med Pat samma dag och jag köpte även rött löshår.
Sen blev det tisdag, färgade håret rött i skolan! Blev superdupersnyggt enligt mig själv och många andra, jädrans tur där. Fikade återigen med Josefin efter skolan och senare på kvällen åt vi middag på resturang med min far och hans tjej eftersom hon fyllde år.
Sen blev det onsdag, igår alltså. Efter skolan gick jag och Josefin hem till pat, drack massa kaffe & rökte och babblade på om allt och ingenting. Sen åkte vi in till stan och mötte upp Petra som vi tog en fika med.
Idag då, åkte till Farsta med Josefin, fikade lite, köpte en varsin foundation bland annat, haha. Och så gick vi till apoteket för att hämta ut lite skit som jag behövde.
Ska till vårdcentralen imorrn för att göra ett pricktest och se vad jag verkligen är allergisk emot. Det blir lite spännande.
Imorrn blir det även partey! Josefin, jag & Emelie plus ev. några fler, blir supernajs!

- Håret. Haha, vet inte vad det är för nån liten fjong som står rakt upp där, men skit i den!




- back on track



response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0