like a snowflake in the sun

Jävla snö! Vafan är grejen?
Det ska inte snöa nu. Löven sitter förfan kvar på träden och är fortfarande grön-gula. Fakk.
Ska iallafall rulla till bussen snart, har redovisning idag och det har såklart gått åt helvete den här gången också.
Jag HAR gjort mitt arbete men min projektkompis har varken hört av sig eller skickat sitt arbete så jag skulle kunna skriva ihop det. Thank you very much for that IG.
Orkar inte ens bry mig längre. Visste att det är projektarbetet skulle gå åt helvete eftersom vi inte direkt är tajta polare i klassen, har väl hälsat någon gång eller så.
Ska nog till solna lite senare och lämna in mitt CV på pressbyrån bla., såg igår att dom sökte säljare dit.
Nej, nu ska jag bege mig ut i kylan. Laters!

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0