look at me now, I made it

dead by april, mmmyes. Synd att dom har blivit ett jävla gay-mainstreamband, annars är dom riktigt bra.

Har köpt cigg nu iallafall, creds till mig som tar vara på dagarna. Det är skumt det där, när jag bara har några få cigg kvar och inte riktigt vet hur jag ska lösa det så kan jag känna mig skitdeppig och inte riktigt veta vad meningen med livet är, men sen så fort jag har fixat cigg så är allt chill igen, inget spelar liksom någon större roll. Sjukt att cigg betyder så mycket för mig, haha.

Anywhoo. Nurå? Nu är klockan tio över tre och det är flera timmar kvar tills det är OK att sova igen. Kan inte sova middag för då kommer jag inte kunna sova ikväll vilket lär suga.
Kanske läsa? Kanske spela sims? Duscha? Kaffe? Kaffe.

Svikarjosefin ska stanna i skuuvdä (Svensk översättning; SKÖVDE) resten av lovet, thank you darling. Då blir man ensam över halloween också. Jättekul! Älskarej ändå fetto, (svensk översättning; SKINNYBITCH).

fakk this. hejrå.


response
posted by: simone

SV: Varsigod hjärtat :D

2009-10-29 @ 15:19:55
blog/website: http://fattybom.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0