Monday

Dålig uppdatering igen, i know. Får lite svackor då och då.
Var iallafall ute med Josefin i fredags, mucho fun. Började med lite vin hos henne och sen drog vi till Broder Tuck där en kompis till henne spelade. Av någon konstig anledning såg vi inte dom, utan endast förbandet och sen drog vi vidare med ett gäng dudes. Hamnade på Anchor där det var 20årsgräns så då åkte vi vidare och helt plötsligt var vi på Gröne Jägarn (?). Jag snackade i telefon så insåg inte ens var vi var förens jag såg massa 40+ stå och dansa och sjunga karaeoke, pinsamt värre.
Finns inte så mycket mer att säga om helgen.
Idag var det praktik iallfall och för typ första gången var jag där hela dagen, haha.
Hände dock inte så mycket men det var trevligt ändå!

Jag borde plugga svenska nu men jag är för lat. Har tittat i boken ett x antal gånger men inte mer än så. Lyckas inte få in nåt. Har prov imorn, det lär ju gå bra...

Well well, ska bli lite bättre nu. Men det känns alltid så svårt att komma igång med bloggandet när man har haft en torka. Det är svårt att skriva det där första inlägget som gör att man kommer igång igen.

imorse

 

right now

/A.

response
posted by: Sandra

FINIS!

2009-10-06 @ 13:35:38
blog/website: http://fakeyoursmile.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0