picture this

Tänkte skriva en lång uppsats om att jag inte kan hitta mitt lipsyl, men what the hell, hur mycket kan man säga om det mer än att jag inte hittar det? Ja, jag hittar inte mitt lipsyl. Får snart panik. Letade hela kvällen igår och hela morgonen idag. Hade det ju igårkväll? creeps me out.

Hade iallafall en lång pratstund idag med Josie. Väldigt väldigt skönt och uppskattat. <3
Ska ta tag i skiten nu.
Skulle vilja spy lite. Har vräkt i mig massa skit idag tillsammans med Josie. Ibland hamnar vi i någon slags jävla mat-psykos. Sitter och bara vräker i oss hur mycket som helst utan att säga ett ord till varann och bara äter och stirrar, tillslut ger vi från oss ett varsitt dovt fniss vilket gör hela situationen ännu mer komisk och skum.

Ska börja skriva ett arbete som ska redovisas imorrn nu. Varför gör jag alltid allt plugg dagen innan? Blir lite arg på mig själv.
Senare kommer en person hit. Vet inte riktigt hur det kommer gå. Vi får la se hur det går...

Anywho, dags för plugg och plock i rummet innan finbesöket.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0