segt.

Jag är ingen människa som trivs bäst i ensamhet. Det har jag konstaterat idag.
Är så jävla rastlös hela tiden och verkligen försöker tänka ut någonting att göra. Sucks bigtime.

Pappa skjutsade mig iallafall till kiosken/posten för att hämta ut paketet, innehållandes den älskade färgbomben, köpa cigg och så åkte vi till apoteket och hämtade ut lite astmamediciner. Papi betalade allt! Även ciggen, haha.
Men det drar han nog av månadspengen sen. Too bad..

Tvättade håret tre ggr med färgbomben förövrigt, hände inte så värst mycket så när kontot fylls på med pengar ska jag köpa ny färg!

Nu ska jag dricka upp mitt te och ruttna i ensamheten.


response
posted by: Malin

Haha jaha! Vilket sammanträffande då haha. :)

2009-10-28 @ 02:28:10
blog/website: http://freebirdnow.blogg.se/
posted by: jossan

jag vet hur det känns.

Sucks.

ingen har tid eller så svarar ingen 70% av tiden och så sitter man där själv sen.

Hade det inte varit för att du antingen (har något emot mig) eller tycker det känns weard pga. saker så hade jag kommit och hållt dig sälskap.

Har för mig att du bor i älvsjö.

2009-10-28 @ 12:51:49
blog/website: http://jossdiary.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0