sleepless in örby

Aa typ så..
Hade planerat att jag skulle sova bort hela dagen idag så jag slapp inse hur ensam jag är just nu, och för att slippa ciggproblem.
Dock kom pappa in vid tolv och frågade ifall jag inte skulle gå upp, ifall jag ville ha lunch eller ifall jag ville ha kaffe. Jag svarade nej och att jag skulle sova hela dagen, då gick han.
Tror ni jag kunde somna om då? NEJ!
Så jag skickade ett sms till pappa där jag berättade att jag inte kunde sova (och en skitarg smiley till det) men sa att jag ville ha kaffe. Det fick jag.
Har rökt en cigg än så länge, det har inte ens gått en timme sen dess och jag är röksugen igen. Har inga pengar, får jag pengar så orkar jag ändå inte sätta mig på en buss till Älvsjö bara för det, men å andra sidan känner jag mig väldigt poetisk, så... Jag vet inte.

Äh, ska gå & ta den där jävla ciggen nu medans kaffet är någorlunga varmt och gott.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0