söndagsångest

Nej, ingen ångest här inte.
Var på en fest igår, en fest som definitivt inte var värd 40 minuter av klädval. Den sög rent ut sagt.
Det var ungefär 20 procent killar, 80 procent brudar. Eller borde jag säga tvättäkta fjortisar? Dom hade iallafall inga kläder på sig, stod och shakeade både ass och boobs till fjortisdunk, och smuttade glatt på sin cider. Nej, inget för mig. Kvällen slutade tidigt, redan vid elva. Kändes ju...sådär..en lördagskväll. Nej, hade jag stannat kvar hade jag tamefan pucklat på någon random ful brud. Tänkte driva lite med dom och satte på en spice girls-låt med hopp om att dom skulle undra vad fan som spelades, men nej, inte fan bytte dom låt utan började istället skrika ut sin lycka över spice girls och fortsatte dansa. Skulle satt på något riktigt tung istället. Då hade dom nog hoppat från balkongen fort som fan.

Anyways, idag klippte jag Noi och tjänade en hundring, inte helt fel med tanke på att jag har ungefär 20 spänn på kortet. Nu kan jag iallfall köpa cigg, och det duger gott och väl.
Ska träffa Josefin senare ikväll och då går vår resa mot Östermalm. Sörrni.
Nej, hopp & skutt, ska röka.

right now



response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0