the weekend

FREDAGS;
Kvällen bjöd på party kan jag gott och väl säga. Jag & Josefin stack till Dovas vid hötorget för första gången och det var bra gjort! Hittade en hög mysiga grabbar vi hängde med hela kvällen, riktigt trevligt. Vi tog några öl där och sen drog vi vidare till EGO, ett ställe vid rådmansgatan. Vi dansade hela natten lång! Haha. Det var jäkligt lyckat iallafall och det var längesen jag var så lycklig som just då, awesome är bara förnamnet.
Fredagen var minst sagt perfekt.



LÖRDAGS;
Åkte hem till mamma med Josefin, ofc. Drack kaffe och snackade skit. När vi hade vart där åkte vi till replokalen och hängde med Markus och Kenzo, eller kenzA som jag gärna vill säga. Vi skojjammade lite och drack vin. Spelade lite GH och ritade på väggarna.
Sedan bar det av till Dovas, igen, där vi tog några öl och avslöjade saker, haha.
Och efter deeeeet, så gick vi till replokalen igen där vi spånade på bandnamn, haha.
Några utav förslagen var; My Little Tony, Fritzl's baby, Josie and Alexandrafunkle, Kenzo and Alexandrafunkle's gloves, Mhhhmmmmhmm & Squirrle. Mindre seriöst alltså.
Även lördagen var trevlig.







(anledningen till varför josefin gör det sk. "fjortistecknet" är för att det betyder "jag är ful" på teckenspråk, och det tyckte vi var roligt. Så det är inte seriöst.)

SÖNDAG;
Sov till halv fyra, bra alex.
Åkte och repade vid åtta och vi höll på i tre-fyra timmar, var helt död efteråt.
Söndagen bjöd alltså inte på så mycket, men det var minst sagt skönt ändå!



Nappcravings.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0