Äntligen fredag!

Åh, gud så skönt med helg!
Veckan har dock gått jäkligt fort tycker jag! Känns som om det nyss var måndag...
Idag försov jag mig, såklart. Vaknade tjugo i åtta, alltså 40 minuter efter att jag skulle ha gått till bussen, bra där alex. Skyndade mig iallafall och var klar på en halvtimme.
På första lektionen rullade vi curler och clipslockar, gick skit.
Sen vare gympa, var inte med.
Sen vare nästa frisörlektion, då vi fick färga håret på varann. Gjorde inget med mitt men färgade Ericas! Hon är naturligt blond så vi gjorde det lite mer askblondt, och lite mer kallare. Blev skitsnyggt!

Åh gud, måste berätta om min asmysiga dröm, haha.
Drömde att jag gick på stan och så kom det fram en tjej och sa att Nicole Richie och Joel Madden (som jag för flera år sen var helt besatt av) skulle föda, och tjejen som kom fram var liksom N.R, så vi satte oss på hennes moppe och körde omkring och hem till dom, haha. Sen blev typ jag och N.Richie bff's och grejer. Haha lite luddigt, men det var en sån jävla härlig dröm! Älskar Nicole Richie!

Well well, ska snart keeeka och sen blire chillkväll och förmodligen kommer Markus och tar hand om lilla sjuka mig, vi ska tjocka oss. Litegrann bara, pyttelite. Alltså så lite så det inte ens märks. Typ så. Perfa!

Lifesaver!<3



/A.


response
posted by: LIENE

sv: inte en ton rätt var väl lite att ta i...

2009-09-05 @ 13:36:54
blog/website: http://lienes.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0