Bad, bad news..

Har precis kommit hem från vårdcentralen för att kolla upp min andning och hosta. Farbror Doktor tittade i min hals, den var väldigt svullen. Sen lyssnade han på mina lungor, och där pep det. Sen kollade han min andning, låg på 380 när man ska ligga över 400. Fråga mig inte vad siffrorna betyder eller så, det vet jag inte. Vet bara att det inte var bra.
Så, han kunde iallafall konstatera att jag hade svag astma. SKITKUL. Men det var även svårt att säga eftersom jag är förkyld, röker och har katt när jag är kattallergiker. Han skrev iallafall ut en såndär liten manick som man inhalerar ifrån. Den är en akutgrej, som jag tar när jag inte kan andas, som ett litet prov. Så nu ska papa hämta ut den. Sweet.
Usch, känner mig redan som ett retard..
Doktorn luktade förövrigt kanelbullar...ifall någon undrade liksom...

Ska vara hemma resten av dagen nu, hade svag feber och orkar helt enkelt inte åka tillbaka till skolan. Har redan varit där och redovisat ett grupparbete om höstens mode. Det gick bra och förhoppningsvis får vi MMMMVG. Lätt.
NU VILL JAG BLI FRISK!!!

inte så hapi som på bilden.


response
posted by: Sandra

uuusch, när man går till läkare och sånt och om de luktar annorlunda eller nåt roligt så kommer man alltid ihåg det, så sjukt! XD

2009-09-08 @ 12:09:11
blog/website: http://fakeyoursmile.blogg.se/
posted by: Pisskissie - En blogg som dissar ;)

Hej! Vad tycker du om Kissie?

Tycker inte du heller om henne precis som flera hundratusen andra?

Läs då på min blogg om hur just du medverkar till att dissa Kissie.

Eller vill du kanske ha en "fastlänk"? Just nu har alla chansen att få en!

All information finns på bloggen! :)

Ta det inte allt för seriöst - just have fun!

2009-09-08 @ 14:31:01
blog/website: http://pisskissie.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0