good girl

För det första, vad fan är felet på blogg.se? Ser varken inlägg eller kommentarer på översikt-sidan..Skitjobbigt..
Iallafall, är fortfarande sjuk men duktig som jag är så klev jag upp tidigt imorse, ställde mig i duschen, sminkade mig halvdant och satte upp håret i en knut på huvudet och redo för att gå till skolan. Började 40 minuter senare idag och hade bara Försäljning och Service i typ en halvtimme, haha. Vi fick lämna in vår läxa plus göra en ny.
Nu är jag hemma och jag känner mig faktiskt väldigt risig. Har fått mer ont i halsen nu...... GAH. Orkar inte vara sjuk!

Juste, jag, Erica och Josipa fastnade i hissen påväg till lektionen, haha. Fyfan vilken ren jävla panik. Först hände det inget när vi tryckte på knappen, endast dörrarna stängdes. Sen när vi tryckte på dörröppnaren så åkte bara innerdörrarna upp 10 cm. Fyfan, vilken jävla tur att hisskillen var på planet under så vi kunde ropa på honom! Haha usch, ska aldrig sätta min fot i den där jävla hissen igen!

Är så sjuk och ful så det får bli en frisk och snygg bild, haha.

/A.


response
posted by: Frida - hon som designar

Varsegod:)

2009-09-03 @ 14:25:46
blog/website: http://fridadesignar.blogg.se/
posted by: HelloNicki





Hej, hoppas allt är bra med dig denna fredag! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas idag 23.59.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki



2009-09-04 @ 15:44:24
blog/website: http://hellonicki.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0