huvudvärk osv.

Godmorgon!
Vaknade för en halvtimme sen, ville även idag sova längre men pga morgonpigga människor i huset gick det inte. Så det var bara att gå upp och sätta på kaffe och försöka vakna till liv. Har världens huvudvärk just nu, det känns fan som att jag vaknar med huvudvärk varje söndag!? Kan förstå ifall jag hade festat på lördagarna men det har jag inte gjort på ages, haha.
Ja, det blev alltså inget party igår utan jag var hemma och tog det lugnt istället. Vi taggar inför nästa helg istället! Haha..
Dagen bjuder på... ingenting. Absolut ingenting. Jo, kanske ångestkänslor inför praktiken imorrn. Åh vad jag inte vill. Så fruktansvärt trist...

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe till lite blogg-kikande och halvtittande på idolrepriserna.

Hörs lite senare, puss. ♥

Audrey Kitching

response
posted by: Sid

a date maybe =]

2009-09-30 @ 17:57:38

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0