Ingen bra natt..

Det här var nog den jobbigaste natten på länge. Drömde massa obehagliga drömmar som gjorde att jag vaknade upp helt anfådd och rädd. Jag vaknade tre gånger utav att jag fick kramp i ena vaden, fick så varje natt för några år sen. Inte kul! Jag vaknade en gång utav att jag inte kunde andas, och den här gången inte alls. Fick inte ens pyttelite luft så det var sjukt läskigt, astmagrejen hjälpte inte till heller. När det sen var dags att gå upp så hade jag sjukt ont i huvudet och nacken så det blev å stanna hemma idag.
Har fortfarande ont lite överallt just nu. Ligger i sängen med datorn, mysmys!
Skulle egentligen ha redovisat ett arbete med en i klassen idag men eftersom vi knappt har snackat med varann så blev det ganska omöjligt också, fick inte ens tag i henne igår för att skriva ihop det. Så ångesten över att ha missat det har lagt sig lite.
Anyways, ska kolla igenom alla bloggar nu och dricka lite mer kaffe.

Laters.
Once upon a time I was a blondie.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0