Ny månad

Ja, då var det september då! Om tre dagar är det bara två månader kvar tills jag fyller 19! Haha. Inte för att 19 är något speciellt, men det är ju ett godkänt skäl till att festa mitt i veckan! Det är trots allt lilllördagen jag fyller på, sweet!

Anyways, igår gjorde jag ett big mistake som gjorde att jag försov mig rejält idag. När jag igår skulle kolla när jag började idag så råkade jag kolla på onsdagen då jag börjar tio, så jag vaknade halv åtta när Markus gick upp (sov där, vi hade en egen liten kräftskiva, hahaha.) och tänkte gå upp och bara klä på mig, för sminka mig och sånt kunde jag göra hemma eftersom jag skulle hinna hem en snabbis, men då får jag ett sms av Erica som frågar när jag är framme.
"Värst vad hon är uppe tidigt idag då.....?" Då slog det mig, jag tittade på schemat och såg att jag började klockan åtta idag! Haha, alltså hade jag en halvtimme på mig att klä på mig, fixa annan skit och hinna till skolan - omöjligt.
Så jag kom ungefär en timme sent men det gjorde inte så mycket. Vi hade kundteknik på morgonen och vi fick ett väldigt roligt arbete nämligen att ta reda på vad höstens trender är inom hår, kläder, smink osv. Så jag och min grupp åkte till Sturegallerian och MQ plus lite annat och frågade. Vi fick väldigt bra hjälp inne på MQ. Tjejen vi pratade med började plocka fram outfits som var inne och frågade ifall vi ville fota osv. Så Joulie fick agera modell! Haha, vårt arbete kommer bli grymt!

Efter det hade vi lunch och sedan svenska. Inte roligt för fem öre.
Nu är jag hemma iallafall, skulle träffa Pat efter skolan men jag känner att jag börjar bli sjuk... Svininfluensan någon?
Nej, men jag har bara ont i halsen än så länge och hoppas på att det är bättre imorrn!

Så, dom här outfitsen ska du satsa på i höst. Trust my words.


response
posted by: Linda - ndaiL

vad görd u ikväll?

2009-09-01 @ 22:41:17
blog/website: http://ndail.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0