Studiedag

Gomorrn! Klockan är tidigt och jag har varit vaken betydligt längre än det här. Närmare bestämt sen halv åtta! Och jag är ledig!
Ja, hade ju tid hos vårdcentralen imorse för att kolla med astman igen. Fick blåsa i ett rör kopplat till datorn för att se hur mycket luft jag kunde få in och ut. Dock hade jag tagit Bricanyl (astmamedecin) imorse vilket jag inte skulle ha gjort tydligen, för att dom ville se skillnaden före och efter Bricanyl. Jag hade normala värden men fick en hemläxa där jag ska kolla andningen själv med och utan bricanyl. Kollade lite på lungorna och det lät mycket bättre nu, men pga av medicinen. Fick recept på blåsgrejen, bricanyl och pulmicort som är en mer "riktig" inhalator. Ska även tillbaka, igen, för att ta ett nytt pricktest så dom kan se vad jag verkligen är allergisk mot, lär bli intressant.
Det roliga var att läkaren inte riktigt läxade upp mig om rökningen, han sa endast att det var en bidragande faktor men att jag borde trappa ner eller i bästa fall sluta men jag trodde det skulle vara nåt i stil med "nu måste du sluta röka unga dam!!!" men icke! Utan det största problemet var katten.. Men no way in hell att jag dumpar simba! Haha. Det är inte många som har en 14-årig, tjock, skitglad, knäpp kattunge, haha! Sådana ska man ta vara på! ;)

Well, tror ni jag kunde somna om när jag kom hem då? NOPE.
Försökte men det gick inte. Satte mig här istället, haha. Dricker kaffe och hare gött.
Ikväll har jag inga planer men imorrn blire först skoshopping med mami och partey på kvällen, det blir la najs!
Ska försöka tigga lite röd hårfärg av henne också.. Och kanske pengar till löshår... Haha, wish me luck!

Puss.♥

thecobrasnake.com

response
posted by: sannie

du är snygg! :)

2009-09-25 @ 10:25:22
blog/website: http://sannieschutt.blogg.se/
posted by: ivaladiva

ja, barn borde få vara barn så länge de bara kan! ^^



p.s. super snygg blogg btw!

p.s.s. vad har du för silver ögonskugga?! Den var ju hur snygg som helst! xP

2009-09-25 @ 19:54:41
blog/website: http://ewak.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0