Trött

Jag är sjukt trött just nu kan jag lova er! Har vart i skärholmen med Natta några timmar idag. Skulle ha köpt hårfärg men inte en jävla affär i hela skärholmen hade blekmedel! Eller iallafall inte det märket jag tycker är bäst och billigast. Så då sket jag i det! Ska kanske fixa det i skolan på tisdag istället, det tyckte Cattis, min lärare. Isåfall skulle jag vara ett exempel på lektionen, då vi ska prata färg! Haha.

Har precis käkat och kollat på idol. Min favorit, Rasmus gick vidare! Gillar honom extremt mycket. Han är så jävla söt :( Haha, låter som en liten fjortistjej med en crush på Darin... Pinsamt.
Väntar på lite kaffe nu och ska lägga mig i sängen för jag har sjukt ont i magen, mindre roligt! Det har precis börjat nån film på femman som jag ska försöka sätta mig in i, hatar när man missar början...

Men jag tänkte nyss på en sak, jag skulle verkligen vilja veta vilka ni är där ute, som läser min blogg?
För jag har lite svårt att tänka mig att ens någon gör det, haha. Så var inte fega nu, svara och säg vem du är :)



Skriver kanske lite senare!
Puss.♥

response
posted by: jossan

me !:)

2009-09-26 @ 18:43:01
blog/website: http://jossdiary.blogg.se/
posted by: Ida <3

Helloi <3

Jag heter Ida, läser din blogg ^^

Första gången jag är inne här!

Gillar din schöna stil och kommer definitivt att fortsätta läsa din blogg!

Godnatt kramar :D

2009-09-26 @ 22:55:59
blog/website: http://makeupgangster.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0