Underneath the red

Det blev ingen skola idag heller. Men uppe tidigt var jag.
Åkte hem till Markus igår kväll, ville se efterlyst men vågade inte se det själv, haha. Tror jag aldrig har sett det ensam någon gång. Får alltid sånt obehag i kroppen efter och brukar drömma mardrömmar....
Men men, vi kollade först på idol, och jag tycker verkligen att det är grymt många bra människor det här året!
Sen blev det efterlyst, och efter det nördade vi Guitar Hero. Lackade ur som vanligt, har en tendens att göra det när jag och Markus kör, haha. Vi blir så satans jävla tävlingsinriktade och typ sitter och klankar ner på varandra :(
Men det är gulligt, haha.
Det blev iallafall att gå upp tidigt idag för att mackan skulle till skolan, så det sög. Trodde att jag skulle få sova länge idag. Men nej. Och imorrn har vi studiedag men inte fan får jag sova då heller, nej utan då ska man upp till vårdcentralen kvart över åtta! Känns ju mindre kul..
Well well, röker gör jag fortfarande trots astman så nu ska jag ut och röka, synd.

puss.♥


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0