blö

får väl ta & slänga in en uppdatering här eftersom min älskade mamma blev lite orolig när hon såg att jag inte hade skrivit så mycket.. haha, älskade gulliga mamma♥

iallafall, vid tre idag så mötte jag pat & josefin vid hökarängen, MATDAX om vi ska vara nogranna.
"MAAATDAAAX!!!"

gick in & shoppade lite käk & cigg & glass & sen vandrade vi upp mot josie.
lagade en pruttgod sallad, & till förrätt blev det glass. ja, förrätt.

mitt i maten kom petra & joinade oss & så fortsatte vi ha det gött.

imorn ska jag försöka dra mig till skolan, mest för att göra erica glad. jag vill helst inte dit.
har en känsla av att jag kommer börja böla...... dunno why.
vid två ska jag följa med noi & oscar till barnavårdcentralen, eftersom pappa är fast i england pga vulkanen på typ island.. rättare sagt på Eyjafjallajökull-glaciären. (hihi fnissade lagom mycket när jag läste det där..)
såatte. jag får assistera!
hade tänkt dra till arbetsförmedlingen men får ta det nästa vecka. gah.

well, en sketen uppdatering. har fortfarande inga bilder, därför blir det tråkigt att blogga, med endast text....

nighty!



response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0