fridayyyy

yo lovers,
uppe med tuppen eller vad säger ni?
känns strålande att jag är pigg vid den här tiden!
mycket att göra idag. bla, duscha, fixa mig inför ikväll, lämna ett CV, möta upp mamma en snabbis & dra till skolan (det kändes konstigt att säga...) & va med på sista lektionen & sen följa med erica till hennes vän där det blir grillning & lite öl!
hoppas på att det blir najs väder, är så sugen på att hänga i tanto som jag gjorde för exakt ett år sen.

igår sålde jag en mobil & för pengarna drog jag & josefin & shoppade lite.
köpte snyggaste skjortan ever som jag har suktat efter i hundra år & nu äntligen är den min! :}
köpte även ett par mintgröna solbrillor, haha. sådär fulsnygga!

jag för exakt ett år sen, på datumet alltså! usch, blir äcklad av att se gamla bilder på mig själv..
var så....tjock förut, uääääk!


response
posted by: Anonym

hur mycket vägde du förut och hur mycket väger du nu? hur gick du ner i vikt? :)

2010-05-01 @ 11:52:10

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0