komvux?

enligt korrgymnasiet (distansskolan) så är kön pisslång & skulle jag söka dit skulle jag få plats tidigast vårterminen nästa år. eh nejtack.
dom sa även att eftersom jag fyller 20 i år så bör jag söka till komvux istället, något jag alltid har vart skeptisk mot.
det har känts så "failat" att gå där. men efter att pappa berättade att han gick där så kändes det jävligt ok, pappa är nämligen förbannat framgångsrik på arbetsfronten tycker jag, hah.

så jag ska sätta mig ner, samla ihop några kurser jag kan tänka mig & sen läsa lite mer om distans.
vet ju förtfarande inte vad jag vill bli så det får bli strökurser istället för ett fullt program.

idag har jag iallafall städat på balkongen & drog en kaffe vid bågen med pat & josie, som jag förövrigt är vän med nu igen, haha.

anywho, komvux & kaffe vare.

response
posted by: Sara

Gillar ditt hår :-)

Tuperar du det?

2010-04-15 @ 08:26:38
blog/website: http://www.februaritjej.se

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0