no no no

tänkte klargöra en sak för mina gulliga vänner & kanske läsare som har missuppfattat en sak.
jag ska inte hoppa av gymnasiet, aldrig.
utan jag ska plugga på distans.
det innebär att man läser en linje, i mitt fall blir det samhällsprogrammet (shitface-boring i know, men det är det eller natur & för er som känner mig vet att jag+matematik+kemi=DISASTER) såatte.
jag pluggar & gör arbeten hemma via internet & skickar in minst ett arbete varje vecka.
jag läser alla grundkurser utöver dom jag redan läst, & nån gång då & då har man prov med en lärare via webcam & mikrofon typ.

& pluggar man på distans pluggar man helt i sin egen takt, man lägger upp allt själv så som det passar en bäst & vissa blir klar med gymnasiet på tre år, vissa tre månader. så allt ligger på en själv.

SÅ, mina underbara, jag ska inte hoppa av plugget, jag ska plugga distans & få en utbildning.
jag är inte så jädrans bakom flötet så jag inte fattar att alla arbetsgivare kräver gymnasieutbildning ;}


response
posted by: Nathalie

Bra. Men om du verkligen ska göra det, se då till.. för din egen skull.. att det inte går ut på tiden ännu mer. Kan förstå att du är rätt skoltrött, och tror att det kan vara lätt att tänka att "jag gör det sen" när man pluggar på distans, eller? <3

2010-04-12 @ 22:43:23
blog/website: http://callmelee.blogg.se/
posted by: Allas vår underbara Sarah!

Jaadu, har man ingen motivation är det fan inte lätt. Hoppas du blir mer motiverad av att läsa på distans. Men håller med Natte, fundera ordentligt innan, för när du pluggar på distans har du ingen som står och pickar dig i ryggen och säger vad du ska göra, eftersom det är frivilligt. Men jag tycker du ska göra det du mår bäst av, man kommer ingen vart på att göra nått bara för att man måste. Du klarar av vad som helst bara du bestämmer dig för det, du är ju envisare än en åsna för i h*lvete! :D

2010-04-13 @ 09:42:59

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0