not so ok.

usch vad jag är trött! har inte gått upp såhär tidigt på hur länge som helst.
gick upp runt sextiden imorse. gjorde mig iordning för att åka till skolan.
allt kändes bra tills jag satt på bussen.
hjärtat började slå snabbare, jag började må illa & bli yr.
hade gråten i halsen & fick kämpa för att hålla tårarna inne.
när jag väl kom till skolan mådde jag piss.
bara att se alla & säga hej gav mig panik.
det blev inte bättre av att jag blev instormad i ett pyttelitet, trångt rum med resten av klassen
där vi skulle massera varandra.
satt där i ungefär fem minuter sen var jag tvungen att gå ut.
så fort jag lämnade rummet började jag storgråta & tack & lov fanns underbara, finaste erica vid min sida.
berättade hur det låg till för läraren & sen satt jag där ute i en kvart.
gick in & hade panikkänslorna kvar men bet ihop tills lektionen var slut.

jag pallade inte mer än två timmar alltså.
är hemma nu, & nu står det klart för mig att jag ska hoppa av gymnasiet, igen.
det kommer inte bli bättre. jag litar på min magkänsla.
nu återstår bara det svåra, vad fasiken ska jag göra nu?


response
posted by: Erica Hjalmarsson

Du är underbar alexandra!

Vet inte hur jag ska klara mig utan dig i skolan bara.. Men det är inget du ska tänka på, för nu ska du fokusera på att blir bättre. det är viktigast.

jag älskar dig!

2010-04-16 @ 18:12:25

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0