otaggad tjej söker motivation

tankarna på att hoppa av skolan kommer bara närmre & närmre.
jag vill inte, men jag orkar heller inte gå i skolan.
det är & har aldrig vart min grej.
men jag har aldrig slutfört något i hela mitt liv så därför vill jag klara av plugget.
men vad tusan gör man när motivationen ligger under noll, & ingenting lockar?
jag är inte ens säker på vad jag vill bli längre. det känns som om jag inte kan någonting.

jag vill bara vara fri. resa. uppleva nya platser. drömma mig bort & leva drömmarna...

response
posted by: Nathalie

Alex, jag säger detta för att jag älskar dig... Du KAN inte hoppa av! Utan en gymnasieutbildning kommer du inte komma långt i livet. ALLA jobb idag kräver att du har en utbildning. Du kan kämpa. Du kan göra klart de där 14 månader av skola.. DU KAN, DET VET JAG. <3

2010-04-12 @ 21:22:44
blog/website: http://callmelee.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0