pain

när jag blir rastlös har jag en tendens att göra destruktiva saker & denna vackra söndag
tryckte jag igenom en piercing genom mitt gamla, första, hål i läppen i mitten.
tog den -05 & hade den i kanske 1-2 år & den har aldrig växt igen.
har alltid kunnat trycka igenom en uppsättningsnål (haha) igenom hålet & typ säkerhetsnålar.
men nu på senaste tiden så har jag saknat den & hellre velat ha den istället för den på sidan
då det ser så jävla osymetriskt ut.
så den senaste timmen har jag plågat läppen med hårnålar, säkerhetsnålar, piercingar & annat skit.
tillslut fick jag in en piercing genom hålet!
läppen är sjuuuukt svullen nu & piercingen går knappt att vrida, haha.
lär typ dö av det här.
men snyggt ere iallafall!
ska köpa en stav & ha i & klura på om jag ska behålla den på sidan or not.


response
posted by: Natta

Ta bort den på sidan och ha så som du har på bilden, SEXY! ^^

2010-04-25 @ 19:06:54
blog/website: http://callmelee.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0