plug in baby

sådärja, hemma & glad från kryssningen. eller ja, kom ju tillbaka igår men var så fruktansvärt sliten så la mig i sängen så fort jag kom hem!
jag hade det sjukt kul iallafall! trots att jag tappade bort alla så var helt själv inne på klubben sen. vi hade kört några omgångar ölspelet så var lagom rak.
något som var jävligt konstigt men roligt var att alla jag träffade på båten började jag snacka engelska med, alltså riktigt engelska, & presenterade mig som olika namn för varje person & sa att jag kom från brighton.
haha, alla köpte det & började snacka skitdålig engelska, så jävla kul att lyssna på.
vid tretiden skulle jag leta upp erica eller emelie men hittade dom inte så gick till hytten & däckade.
dagen efter var seeeeeg.

juste, arvingarna spelade (hahaha) & jag råflörtade med ena gitarristen som säkert är över 40. uscha, men till mitt försvar såg han väldigt ung ut!

anywho, idag är jag inte riktigt säker på vad som händer. är partysugen men vettetusan.

& så var jag ju hos läkaren i onsdags. skolfobi var det. eh? det är ju inte så jävla great. ska iallafall börja gå i terapi, men ingen psykologterapi där nån gammal tant försöker rota fram en massa från min barndom, utan mer som en självhjälp. jag kommer få hemläxor & ska bland annat skriva ner när jag får ångest, varför & vad jag gör när jag får det.
så vi får se hur det går med det. har alltid vart skeptisk till sånt men när inget annat hjälper så får man väl pröva det. & så har jag höjt dosen på antidepressiva.
orkar inte ha det såhär...


jag & emelie på kryssningen, färgade håret svart igen i onsdags. :}

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0