therapy

det slog mig alldeles nyss, eller ja till & från hela dagen men speciellt nu, att jag ska på terapi imorrn.
holy cheesburger vad konstigt.
vad fan ska jag sitta där & säga?
har liksom bara sett sån skit på TV när dom typ sitter & torkar tårarna & ba "joo... jag var väl mobbad när jag var liten så det kanske är grunden till min spindelfobi..."
men jag var ju inte mobbad när jag var liten (jo, jag var mobbad. man skulle kunna göra en hel BRIS-långfilm om mig) så vad ska jag grubbla över liksom?
minns inte ens varför jag ska dit.
vare pga depressionen eller den så kallade skolfobin?
för skolan är ju historia nu.

det var förresten något annat som slog mig tidigare idag.
inte fysiskt, utan en tanke dök upp sådär häftigt med halleluja-körsång liksom...
japp, ett sånt moment alla snackar om..

oj, gud nu hänger jag inte med i svängarna själv så jag säger godnatt nu,
GODNATT!

jag & erica i london i...höstas kanske... eller vintras kanske med tanke på ericas skridskor.


response
posted by: erica

hahahah!

Det var lite vingligt att gå runt och shoppa i London med skridskor.

Ska vi ta en tripp dit snart igen?

erica saknar alelah bajs mycket

2010-04-23 @ 10:04:40

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0