update;

glest med uppdatering som vanligt på helgerna.
i fredags var iallafall jag & josie på harrys. väldigt trevligt men josie drog relativt tidigt då vi blev bjudna på lite för mycket dricka, haha. så jag satt kvar med elias & adam.
råkade somna på bussen hem, haha. vaknade av att nån snubbe väckte mig & checkade läget & jag fick för mig att jag var någonstans i älvsjö (satt på bussen mot farsta & den tar en heeeelt annan väg) så jag klev av & insåg att jag inte hade någon aning om var jag var. så började knalla efter några, sen kändes det fel så började gå en annan väg & då såg jag ett ljus som jag antog var en busshållsplats, det var det. när jag var ca 50 m ifrån den så hörde jag en buss, så kutade som fan & hann med bussen tillbaka! fyfan, så jävla läskigt!
hade jag inte hunnit med den bussen hade jag säkert fått vänta i en timme på nästa, hels lost & halvnaken.
kidz, don't fall asleep on the bus.

anywho, igår blev en lugn kväll då jag var förbannat cptrött.
idag ska jag nog hänga med josefin till repet. har inget bättre för mig & dessutom kan det bli kul att träffa dom som tidigare var mina bandmembers. lite läskigt dock..

senare i veckan blire dubbeldejt. HAHAHA. bara ordet låter så....gay!
äh, grouphang? vi får se. kul blire iaf!

latero!














response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0