update

hey guys.
min uppdatering har inte vart den bästa dom senaste dagarna.
kan väl helt enkelt säga att jag mår sådär. halvbra-halvdåligt, vet inte riktigt.

vet knappt vad det är för dag idag men i fredags åkte jag till mamma, drack lite vin & hade det trevligt.
hennes kille var där med sin son som jag aldrig hade träffat, & vi har ändå vart "låtsassyskon" i fem år, haha.
det var grymt roligt att träffa honom, speciellt eftersom vi lyssnar på exakt samma musik!
någonting som aldrig händer liksom.
efter några glas vin & någon öl så blev jag sugen på att dra ut. alla mina buddies dissade så då tänkte jag, whattaheck, jag drar med morsan!
så jag, mamma, birgitta, mammas kille & hans son stack till HBJ & partajade! haha
mamma har tjatat hur länge som helst att hon också vill gå ut bland ungdomarna, så nu fick hon det.
det blev en tidigt kväll för gamlingarna men jag stannade kvar med mikael.
kvällen blev najs, som vanligt.

på lördagen skulle jag på hockey, men mådde så förbannat dåligt så jag orkade inte. & det var inte för att jag var bakis, utan jag var sjuk for real.

idag iallafall, ska jag fortsätta städa. heeeela lägenheten. bebisen kommer hem idag eller imorgon så det måste vara fräscht här hemma.

anywho, ska ta vara på solen & sätta mig med kaffe & en cigg på balkongen nu.

världens bästa mami.♥


laters.

response
posted by: Anonym

kan inte du göra en tutorial över hur du klippte din lugg? Skit snygg :)

2010-04-05 @ 22:36:00

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0