zombie

nu har jag precis kommit hem från arbetsförmedlingen. herrejävlar vad drygt det var!
skrev först in mig & sen fick jag vänta i två & en halv timme för att prata med någon.
snackade i fem minuter & jag blev inte direkt rikare på information om varför jag var där.
fan, jävla inkompetenta kärringjävel.
när jag var klar fick jag vänta på josefin. hennes tant snackade tydligen lite mer, plus att josefin fick en mapp.
det fick inte jag.
så. orättvist.

efter AF gick vi till swedbank, köade i hundra år där också.
gick till ica för & köpa cigg. köade i TVÅhundra år där, & väl i kassan fanns inte ciggen.
åh vad jag är trött på att köa!

vill bara gräva ner mig just nu.
men först behöver jag en cigg.

på arbetsförmedlingen. ha. ha. ha.

response
posted by: Allas vår underbara Sarah!

Arbetsförmedlingen är drygt i know, men det är värt att va inskriven, för du kan få bidrag osv och för det måste du varit inskriven i ett antal månader ^^

2010-04-29 @ 08:42:31

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0