:CANYOUFEELIT?

är sjuk som faen!
har halsfluss eller något, vet inte riktigt vad jag ska kalla det men
halsen ser inte direkt fräsch ut iallafall.
har dessutom typ en vagel i ögat så det ser mer eller mindre ut som om jag
har varit i catfight. hett.

har städat & rensat större delen av dagen, resten av tiden har jag slappat.
förbannat tråkigt..
imorrn ska jag försöka släpa iväg mig till arbetsförmedlingen, pallar inte.
så sjukt drygt att behöva gå dit så ofta.

anywho.
sitter & dricker kaffe nu & saknar Pierre.
känns konstigt att jag numera är någons flickvän.
det var inte igår jag var det direkt, haha.
eller jo. det vare.
men inte i förrgår minsann!
känns förbannat bra iallafall, & jag är fylld av kärlek.

hoppas ni mår bra iallafall.
det är väldigt tyst här. men i don't blame you.
jag är nog sveriges sämsta bloggerska.
så jävla tom på inspiration just nu.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0