:fkkk



ligger i mitt fina rum & är sådär lagom uttråkad.
vet inte vad jag ska göra.
alla är på sonisphere, patrik erbjöd mig nyss en biljett men tackade nej
då jag redan missat mötley :(((

har redan druckit massa kaffe så det kan jag skippa.

juste, impulsbeställde en ny mobil nyss. fakkk.
slängde min i sopnedkastet häromdagen pga vissa omständigheter.
det är ingen såndär flashig iphone som halva världen har, men en touchmobil äre.
kommer få psykbryt på den haha.

löshåret jag beställde var slut förövrigt, så beställde en annan färg. SLUT DET MED.
fuck tajmafuckinghal. alla färger jag ville ha stog att dom fanns i lager men sen fick jag två mejl om att
"nej den färgen är slut." fuck you.
så jag beställde från en annan sida istället.
hoppas på att det kommer i början av nästa vecka.

well. ska glo tv eller nåt nu.
tjarrå.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0