:monday

howdi peeps,
är nyss hemkommen från ett lame infomöte för ungdomar utan jobb.
kände mig som ett jävla kokobängmongo där inne.
som en riktigt failad människa.
inte kul.

idag mår jag dåligt.
det är för varmt för att sitta & mysröka på balkongen med mamma.
jag vill ha höst asap.
vill ha lite kyla, fina varma färger ute i naturen, fina lager-på-lager-kläder, & snygga accessoarer.
fan vad jag längtar.

igår tog jag & P en öl inne i stan & gissa vem vi stötte på?
PRECIS!
johnjohn från vinterviken. HA.. HA..
han såg fan exakt likadan ut som han gjorde i filmen för tio år sen.
minna hur fruktansvärt kär jag var i honom..
tur att jag växte upp.

response
posted by: s

hahahahahahahahaha john john. detta gjorde min dag. hade glömt honom

2010-08-18 @ 10:17:43

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0