:bad habits

jisses vad trött jag är! kan jag ha fått en normal dygnsrytm?
kan iallfall inte gå & lägga mig än, måste se paradise hotel. beroende?  ja. haha.
tror jag måste göra lite kaffe för att hålla mig vaken, annars slocknar jag inom tio minuter.

imorrn ska jag försöka gå upp i tid igen. skulle vilja gå ut & fota lite, men jag pallar ju aldrig.
dessutom tycker jag det är så jävla pinsamt att gå runt själv med en fet kamera & sitta & fota en anka.
mindre pinsamt med sällskap. kanske kan lura med mamma?

kan fortfarande inte sluta spegla mig. alltså, när jag har mörkt hår får jag sjukt mycket
mer självförtroende & självkänsla än vad jag har med ljust hår. vet inte varför, men antar
att det är för att jag själv anser att jag passar bäst i mörkt hår.
framhäver liksom allt.

en till grej jag bara måste kläcka ur mig, jag har gått ner i vikt OCH fått större rattar! haha.
lycklig_tjej_90.

well, nu ska jag sluta snacka massa skit & göra kaffe istället.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0