:Day 18/Plans/dreams/goals you have

-plugga upp mina betyg & efter det ska jag läsa psykologi/psykiatri & beteendevetenskap.

-skaffa ett fett jobb jag trivs med & känner glädje att gå till.

-flytta till thailand & arbeta med välgörenhet & hjälpa till i fattiga byar.

-bli nöjd med mig själv.

-resa jorden runt & upptäcka nya kulturer & platser.

-våga sätta mig i en bil & övningsköra.

jag skulle kunna rada upp hur mycket som helst men det där är det största jag vill göra.
har så mycket planer för mitt liv & ofta ändrar jag mig titt som tätt men det där ovan består.
sen vill jag ju självklart typ skaffa skrikande ungar, hus & ha fett bröllop, haha.

response
posted by: stephany franky,

alltså

jag tkr inte alls jag passar i det

men ibland får man ba köra på, handlar ju ofta ba vad man är van vid

2010-12-14 @ 18:59:39
blog/website: http://tigeryouth.com

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0