:dö, tyra, dö.

jävla fittdag.
är på så förbannat jävla dåligt humör så jag skulle kunna strypa närmsta jävla unge.

jag är sjuk, jag har inte fått besked om jag kommer in på skolan eller ej som börjar om två veckor, jag fick två fucking pass i januari på jobbet vilket betyder noll pengar, mellandagsrean suger & jag kan inte hitta nåt till nyår, gymkortsavgiften har höjts med 50 spänn vilket drogs idag & jag kan inte säga upp det, alla whinar på mig & det är jag som har pms.

sen droppade det ner ett paket i brevlådan, tänkte att jag kanske skulle bli på bra humör då.
NEJ. det var det där äckliga paketet från äckliga tyra som jag beställde två äckliga ringar ifrån.
paketet levererade TVÅ ringar i FYRA äckliga delar!!
fitta. så nu får jag paya ut en jävla returneringsavgift för att dom skickar trasiga prylar/inte slår in skiten ordentligt.

FUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ska fan sliza upp halsen nu.
tjarrå.

response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0