:inte god jul

har precis kommit hem nu efter en sväng till kista. skulle kirra lite julklappar som jag
inte hade gjort än.

det blev en julklapp.
till min lillebror.


förstår ni nu hur oengagerad jag är i julen?
värsta & sämsta högtiden ever.

ska iallafall svälja mitt hat & dra mig mot pappa snart, sen åker vi tillsammans till
tjocka släkten.
vi har blivit så stor nu att vi inte längre får plats hos min faster så vi ska fira julen
i en lokal.
åh döda mig.
inga cigg blir det heller, då farmor inte vet att jag röker, tror jag?

ska hoppa in i duschen nu.
helst skulle jag vilja stanna hemma med mamma & hennes kille alt. åka till släkten i mjukiskläder.
men det är bara att dra på sig masken & låtsas älska julen.


response

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0