:my 2010

januari;




piercade septum & färgade håret brunt efter ett tag med knallrött hår.
flummade runt i skolan med erica & failade.
hängde sjukt mycket på harrys & var deprimerad.

februari;


åkte skridskor hela tiden kändes det som, med skolan.
väntade på våren & en lillebror & mådde psykiskt dåligt.
hängde fortfarande alltid på harrys.

mars;




tog mycket bilder på mig själv, umgicks med min katt, åt ingenting & blev ganska smal.
gled runt i skolan men gjorde ingenting, var fortfarande deprimerad & erica var min
bästa vän.
pratade med david 24/7 & vi gjorde videobloggar till varandra.

april;



satt på balkongen med kaffe & cigg i vårsolen jämt.
fick världens sötaste lillebror, som blev mitt första syskon.
pappa jobbade utomlands så jag hängde ganska mycket på barnavårdcentralen
med noi.
mamma skaffade facebook så livet blev tufft.
köpte biljett till P&L. var på kryssning med erica, emelie & andrea plus fler
& flörtade med en gitarrist från arvingarna hahaha.
hängde på harrys & lämnade min underbara frisörklass.

maj;




piercade tungan, renoverade pappas hall, harrys, blev djupare deprimerad,
var på akuten med extremt astmaanfall men stack därifrån för att hinna till harrys,
hade världens bästa efterfest hos josefin, blev mer & mer deprimerad, fick höra jobbiga rykten om
mig själv, nördade skins. var självdestuktiv fast inte på ett cut-cut-sätt.
förtärde inget förutom alkohol. hängde mycket med josefin. satte mig med josefin i idolkön
direkt efter en galen kväll på harrys.

juni;


färgade håret i en konstig färg. hängde med min låtsasbror.
blev utkastad från pappa & flyttade tillbaka till mamma.
mös med josefin i parken.
hängde i tanto. provocerade mycket i samband med att jag var helt urflippad.
fick jobb. var ännu mer deprimerad & kände ingenting.

juli;


jobbade, träffade pierre för första gången & den kvällen/morgonen är ett utav dom finaste minnen
jag har, blev kär, drack mycket öl, jag var ovän med min pappa, sov i vardagsrummet hos mamma en månad
i väntan på att mitt rum skulle bli ledigt. var på P&L och hade det underbart.

augusti;


blev tillsammans med pierre, var på streetracing mitt i natten, var sjukt deprimerad.
hamnade på akuten efter att jag gjorde något dumt.

september;


började gå hos en psykolog. röstade för första gången. tryckte i mig massa tabletter hela tiden, fler
än jag borde gjort. satte i ny p-stav.

oktober;


var på kryssning & blev slagen & sparkad av en liten kille, blev rödhårig, klippte lugg,
blev brunett igen, började jobba igen, tog mycket tabletter för att leva & levde på lugnande.
började måla mycket, blev mest ångesttavlor.

november;

fyllde 20. hade världens bästa födelsedag.
slutade med antidepp & alla andra tabletter. fick reda på att HTD lägger ner.
blev blond. min lillebror döptes.

december;

min dator dog. jag blev brunett igen. jobbade. mår bra igen efter alla tabletter.

response
posted by: Sandra

bara så du vet, du är sjukt stark. lite av en förebild. hoppas verkligen att du börjar må bättre nu! det förtjänar du :) true story<3

2011-01-01 @ 17:34:27
blog/website: http://sandraslifestyle.blogg.se/
posted by: c

fan va bra du passade i de röda håret!

2011-01-03 @ 10:55:02
blog/website: http://carroffs.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0