:nightly thoughts

är så irriterad just nu. på mig själv & på andra nollor.
folk är så jävla uppmärksamhetskåta nuförtiden.
jag hatar mig själv för att jag slaviskt sitter & läser alla dessa skvallerbloggar
som endast skriver om patetiska människor som kämpar för att få lite publicitet/uppmärksamhet.
mobbas & snacka skit hit & dit, & lägger ner halva sin fritid till flera omogna försök till att få en halv
minut i rampljuset. vilket jävla rampljus liksom? att blogga har blivit som att run for the fucking mayor i
en jävla skitstad. att blogga är så äckligt jävla hypat & ibland skäms jag fan över att ha en blogg.

att folk fortfarande måste provocera & snacka skit om andra bloggare för att inte "dö ut".
så äckligt jävla desperata.
fattar verkligen inte grejen. antingen är din blogg bra, eller så är den mindre bra.
men vad spelar det för roll egentligen? jag bloggar iallafall för min egna skull & det har jag alltid gjort.
visst att jag ibland kan klaga på ett enormt eko i kommentarsfälten då & då, men jag kan väl säga att jag
har blivit påverkad utav andra som också ständigt tjatar om det.

vet inte riktigt vart jág ville komma med det här inlägget, mer än att jag tycker det är pinsamt att
folk i min ålder sitter & beter sig som dagisungar. P I N S A M T.

dessutom skriver jag sällan om det jag knådar på innanför pannbenet, så lite tankar då & då
sitter väl inte helt fel.


response
posted by: Nathalie

AMEN SISTER!

2010-12-13 @ 09:30:34
blog/website: http://callmelee.blogg.se/

comment:

name:
remember me

e-mail:

blog/website:

comment:

Trackback
RSS 2.0